En riktigt dålig dag

Jag har haft en extremt dålig dag idag. Bråkade med syrran eftersom att hon inte ville hjälpa mig att städa huset. Jag bad henne komma och hjälpa mig flera gånger men hon lyssnade inte. Då blev jag riktigt arg. Jag gick in på mitt rum stängde dörren och struntade i allt. En kvart senare kommer pappa in och frågar vad som har hänt. Jag förklarar allt för honom men han verkar inte förstå problemet så han skäller på mig och säger att jag borde vara lugnare och mer "snäll" i och med att jag är hennes stora syster.
Men halååååå hur snäll ska man vara egentligen? När någon är snäll mot mig så är jag överdrivet snäll tillbaka, är man dum mot mig så är jag en djävul om inte mer. Men ingen verkar veta hur jag fungerar som person. Eller jo mamma förstår men hon vågar inte prata med mig när jag är arg så hon lämnar mig ifred tills jag har blivit lugn. Nu ska jag äta en apelsin. Det kanske piggar upp mig lite grann. Hur har er dag varit?

Ses snart igen Kram.



Så kan det se ut när jag är arg...

Kommentarer
Postat av: brytböna

apelsin maja <3

2010-12-06 @ 01:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0