Ensam hemma

Nu äntligen är det helg och jag ska vara hemma i en hel vecka. Gissa varför? Joo syrran och föräldrarna åker till Egypten på semester. Jag älskar att vara ensam hemma men ibland kan det vara långtråkigt, men det bästa är ju att jag slipper tjatet med syrran. Vi tjafsar om typ allting. Vi är ju helt olika personer jag och hon så det förvånar mig inte alls att vi tjafsar.
Dom åker imorgon på morgonen så jag ska ligga kvar i min säng och sova sen ska jag städa mitt rum, eller rättare sagt storstäda för att det ser helt kaos ut. Sen ska jag åka till min bror och äta mat. Senare under kvällen så kanske jag åker till min bror. Men jag vet inte om jag ska sova över hos broshan eller om jag ska sova hemma. Jag har ju ingen problem med att sova hemma själv men det blir ju helt tråkigt att vara hemma ensam hemma nästa hela dan. Men Stephanie kanske kommer och sover över hos mig och kussen skulle komma en stund. Jag ska försöka övertala henne så att hon ochså kan sova över hos mig. Så vi kanske ska titta på film. Vad ska ni hitta på för kul?

Vi ses snart kram.

Popcorn är ett måste när jag ska titta på film.



Kommentarer
Postat av: WhiteJeanie27

Some time ago, I composed the themes essays by my own efforts and very oft I got not the best marks. Therefore I determined to attempt to order custom essays from essay writing service, then I understood that it supposed to be the most wise decision of all my life.

2012-03-24 @ 19:08:58
URL: http://www.qualityessay.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0