Min Familj

Min syster mamma och pappa är på semester i Egypten. Kan bara säga så här det är sjukt tråkigt utan syrran även om vi tjafsar väldigt mycket så älskar jag syrran grovt mycket, ska man ska skratta och ha kul så ska man helt klart umgås med henne.
Saknar föräldrarna ochså dom gör ju liv av allt. Mamma har man som bästa vän och pappa som en "komiker". Hahaha Han är så rolig när han ska berätta något kan inte sluta skratta då. Min pappa är lätt den bästa pappan som finns han har alltid ställt upp för mig både i gott och ont. Det som han har gjort för mig har ingen pappa gjort. Han har betalat nästan alla mina utlandsresor, fixat en laptop till mig, gett mig en massa med fickpengar. Han har förklarat att livet inte alltid är som man tänkt sig.
Han brukar alltid säga du måste kämpa dig fram för att nå dina mål. Du ska alldrig ge upp för att nå din dröm. Ingenting är omöjligt det omöjliga tar bara längre tid. När jag var i tonåren kände man sig maktlös man ville göra så mycket men man kände sig värdelös, ingenting gick som man tänkt sig. Men pappa fick mig alltid att känna mig som den bästa människan i världen. Det var det som byggde upp mitt självförtroende och det fick mig även att känna mig starkare som person. Kläderna som vi hade när vi var små hade ingen annan. Tryggheten som han gav mig och mina syskon va helt obesrivlig.
Man va ju smått bortskämd när man va liten, mamma kunde bli smått irriterad när pappa köpte för mycket grejjer till mig och syrran. Inte för att hon menade något men mamma ville att vi skulle känna innebörden av pengar. Hon va inte snål eller så. Men hon har alltid velat att man ska ta eget ansvar och stå på egna ben. Hon säger att man ibland måste klara sig själv för att man vet aldrig vad som händer. Och det är ju sant. Ska blogga en annan gång om mina bröder och lite mer om syrran för det vart ju för mycket bloggande som ni ser.


Jag återkommer snart. Ha en bra dag kram


Lill syrran kärlek kärlek till dig <3

 

Min mamma älskar dig. Du har gjort livet värt att leva. <3

 

 

Min underbara pappa. Du betyder allt för mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0