Orkar inte mer

vilket tjatande det har blivit men det är för jävligt hur många jag ska behöva vara sjuk det här året. Är förkyld just nu och huvudvärk. Jag fattar inte varför jag ska vara förkyld så många gånger. Det har hänt att jag har varit förkyld 5 eller 6 gånger per år och det är riktigt mycket.
Jag känner mig så nere. Jag har inte ätit något sen morgonen eller jo jag har druckit lite youghurt med salt och pepper. När jag är så pass förkyld orkar jag inte äta och jag känner inte ens av hungern. Det händer att jag går ner 2,5 kg men sen när jag är frisk går jag upp i vikt igen. Jag ska ta läsa lite nyheter på aftonbladet sen vila, orkar inte skriva vad jag har gjort jag får ta den sen.


Vi ses snart kram






Hatar att vara förkyld, Det är så jobbigt :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0