Storstädning + lite presenter

Hej mina söta bloggläsare, Jag vaknade på morgonen och visste inte vad jag skulle göra. Eller ju för sig jag skulle träffa en kompis och ta en promenad men det var inget som jag hade bokat efter det. Träffade kompisen tog en promenad runt huset. Det va så kallt ute så det blev ingen långpromenad som vi hade tänkt. Det får bli mer promenader på sommaren.
När jag kom hem så vilade jag en stund sen så storstädade jag hela villan. Det tog så lång tid. Hela 2 timmar och 48 minuter. Jag tog tid med mobilen så det blev exakta klockslag. Bäst av allt va att jag fick träning på köpet samtidigt som det blev rent och fint. Älskar när det är nystädat. Det doftar så gott och känns så bra. ajaa ni förstår behöver inte förklara haha = )
Mina föräldrar och syrran kom hem från egypten idag. Jag fick en jättesöt liten vattenpipa, älskar den för att den är så liten och för att den är rosa min favoritfärg. Fick även en rosa pyjamas och 2 rosa linnen. Allt ska vara rosa helt klart. Eller inte allt allt men tycker bara att färgen är fin och vacker. Tycker inte ni det? Nu ska jag titta på film med syrran.


I'll be right back bye byee




Titta vad fin rosa vattenpipa, perfekt att ta med till stranden : )



Kommentarer
Postat av: Jimmie34Warren

The <a href="http://exclusivepapers.com">essay writing</a> about this good post, I would detect at the essay writing service. Order the pre written essay or <a href="http://exclusivepapers.com">custom essay</a> about this good post.

2012-04-10 @ 23:48:51
URL: http://www.exclusivepapers.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0