Äntligen lite snö : )

Wihooo nu har det snöat gud vad roligt. Vad händer då? Snöbollskrig så klart, pratade med Alisson och Emms idag om att vi ska ta oss till Sunnersta backen någon dag för att åka pulka och självklart ska det bli snöbollskrig. Det bästa av allt är att det har snöat kram snö. Då blir det mjuka och fina bollar hahaha. = )
När jag vaknade på morgonen slog jag på tv:n för att titta på Nyheterna. Dom sa att det skulle snöa. Men jag tog det inte på allvar så jag åkte till jobbet med ett par gympa dojjor. När jag var på väg hem så var jag helt våt om fötterna, och kallt var det. Så det var inte alls kul. Men nu har jag lärt mig en läxa. Att jag aldrig mer ska vara envis. Det lönar sig inte, eller det brukar göra det ibland. Men händer ändå ganska sällan.




Jag ska rulla upp en snögubbe utanför vår villa. Väntar bara tills det ska bli mer snö.
Vad roligt det ska bli = ) Tycker snögubben är grymt söt. Tell me that im childish it's ok hahahahaha ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0