Det här åt jag idag.

Idag va jag ledig från jobbet. Jag tackar gud för det, vet inte vad jag hade gjort annars. Jag hade ingen lust att gå ut från dörren. Vädret va så deppigt och tråkigt där ute. Jag va jätte hungrig när jag vaknade. Jag brukar inte äta frukost, det händer att jag tar en frukt men inget mer efter det.
Jag satt och tänkte för mig själv på vad jag skulle äta till lunch. Min lunch börjar efter klockan 14, as i sed jag är olik alla människor jag har mina egna regler när det gäller mat. Hur som helst så åkte jag iväg till stan för att beställa hem lite käk. Gissa vad jag beställde? En kebabrulle från Jalla Jalla. Det va hur gott som helst. Jag njöt till max. Vad åt ni idag? Kanske en god soppa till det kalla vädret? : )

Nu ska jag titta på tv ses snart ciao ;)

http://marie.clarstedt.se/wp-content/uploads/2009/01/kebabrulle.jpg


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluuta! Jag blir hungrig nu.Vill ha kebab fan av gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0