Duktig jag är

Hello everybody, Jag har jobbat hela veckan från måndag till fredag. Är inte van att jobba 9 timmar varje dag. Men jag har gjort ett bra jobb. Har kommit i tid ochså. Det är bara fredag kvar sen är jag ledig tre dagar i rad. :)
Bilderna från Maddes födelsedag har jag laddat upp. Det blev fina bilder. Vi hade jätte kul. Men lill tösen ville bara öppna presenterna, och hon blev så glad. Den ena presenten va finare än den andra. Hon fick en docka, en matta, och mycket mer. Nu ska ni få se lite bilder från maddes födelsedag. Ha det så bra. Vi ses snart igen = )


Älskar dig <3



Jag och Madde. Visst är vi coola? = )



Ballongen sprängdes i hennes ansikte. Hahahaha : ) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söta ni är mina små muffins <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0