Jag hade en hemsk mardröm

Jag hade en jätte äcklig mardröm. Den va så verklig att jag vaknade ur sängen helt skräckslagen. Jag låste dörren intill hallen och sprang in i mitt rum. Kom på att det bara va en dröm. Vill nog inte ta upp vad jag drömde om men det va en hemsk dröm i alla fall, den va så verklig.
Jag började jobba klockan 13 idag. Så det va skönt med lite sovmorgon. Men synd att man har mardrömar ibland. Det förstör allt. Man kan ju inte fortsätta sova normalt på ett tag. Eller det är så för mig i alla fall. Slutade jobbet klockan 16:30. Därefter åkte jag hem vilade i ca 30 min sen åkte jag till stan och träffade Stephanie. Vi gick runt i stan ett tag sen tog vi en liten promenad ner över ån. Det va ganska skönt att röra på benen. Vi pratade lite och så. Det va både glädje och sorg som vi delade men det va skönt att prata ut och lyssna.

Ses snart kram på er.


Nightmare by Paul Bielaczyc

Mardrömar är så hemska. Gillar dom inte alls. Dom är så verkliga och obehagliga. Håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: Brytbönan

Usch mardrömamr är det värsta, hatar det!

2010-11-18 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0