Är sjuk :'(

Hej gott folk. Orkar inte skriva så mycket idag. Jag är jätte sjuk, har hosta och feber som stiger och sjunker. Det är hemskt. Jag åkte till läkaren, men hon tyckte inte att jag va speciellt sjuk. Jag blev så arg, Jag menar jag har varit sjuk i snart 1 månad och sista veckan har jag hostat upp en massa blod, och gått ner i vikt. Jag har inte heller orkat äta på grund av att jag har varit så sjuk.
Jag har ätit en hel marabou 200gr och mitt blodsocker låg på 5,4 och hade hög feber under hela dan. Tycker ni att det är normalt? Dom tog inte ens blodprover, tänk om jag har astma? För att min pappa och bror har astma så då kan det finnas en risk att jag ochså har det. Men jag ska aldrig mer boka tid på vårdcentralen. Dom tog inte mig på allvar. Läkaren pratade med mig som om ingenting hade hänt. Hela läkarbesöket tog 10 minuter. Men nu har jag varit hos en privat läkare. Jag fick penicillin och jag känner mig lite bättre men fortfarande inte fullt frisk. Nu ska jag vila kroppen, Ha en riktigt skön kväll

 

Puss och kram

http://2.bp.blogspot.com/_UiKI0PZU5eQ/THGJo9YLguI/AAAAAAAAAC0/kvqfCtIpt1M/s1600/sick+girl.jpg



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0