Hate stress

Vilken dag det har varit idag. Jag skulle jobba idag, men kunde dessvärre inte jobba. Jag har fortfarande ont i ryggen. Värst är det när jag ska ta djupa andetag. Så jag fick stanna hemma. Det va skönt att lägga sig ner för att koppla av. Det är så jobbigt att ta sig upp ur sängen när man har värkar i kroppen. Jag känner mig förlamad. :/ Ryggskott igen fan vad jobbigt.
Hoppas att det snart går över. Har tröttnat på värken som man får på grund av ryggskott. Men det gick bra senare när jag skulle ta mig upp. Jag städade huset och tog en kort promenad, jag kände att jag behövde röra på kroppen. Så varför inte ta en promenad? När jag kom hem fick jag ett sms av emms. Hon sa att hon låg på sjukhuset. Jag frågade vad som hade hänt. Hon sa att hon hade ramlat och slagit i armen så den hade gått ur led. Tyckte synd om henne stackars anka.
Jag fattar inte vad Uppsala kommun håller på med. Jag menar när det är halt ute borde dom se till att vägarna sandas eller vad handlar grejjen om? Tänk om man skulle ramla på huvudet. Då skulle man fått hjärnskakning. Och vem vet om man är vid liv då. Jag tycker bara att kommunen gör ett skit jobb. Bättre än så kan dom. Jag brukar se dom plocka gamla löv som har ramlat ner på marken. Men vem fan bryr sig om gamla löv? Sanda marken först sen kan ni gör det andra som ni anser vara "viktigt". Svårare än så är det inte
.

I'll be right back ; )


http://www.arcticchalet.com/photos-large/Inuvik%20to%20Tuk%20Ice%20Road.JPG

Visst är det vackert? Men kan ni bara tänka tanken hur ont det skulle göra att ramla på sådan is? Ajj ajj


Kommentarer
Postat av: T

Salamtek habibti.. saknat dig

2010-11-13 @ 02:03:28
Postat av: Fatima

Så sant kalk!Det finns massa arbetslösa som kan göra jobbet och istället ska kommunen snåla in! Man blir förbannad!

2010-11-13 @ 02:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0