Madde på besök.

Vilken tråkig dag det har varit. Seriöst jag blir deprimerad när det är deppigt väder. Hatar när det är mörkt, slaskigt och kallt ute. Timmar går och går men ändå känns det som att dagen inte tar slut. Värst av allt är att tiden går sakta när det inte finns något att göra. Man kan träffa vänner, shoppa, sova, och umgås med familjen men ändå står klockan helt stilla.
Madde brors dotter va hemma hos oss på besök. Vi hade jätte kul. Vi hoppade och skuttade en hel del haha. Hon är så rolig och skrattfull av sig. Hon skrattar åt nästan allting. Hon är 1 år, men ändå är hon så lekfull och sprallig av sig. Jag blev helt andfådd när jag skulle leka med henne. Vill man träna på riktigt då ska man ta en lektur med den ungen. Hon sov över hos oss. Herregud hur hon sover. Det slutade med att hennes fötter va på mitt huvud och huvudet mot andra sidan sängen. Jag bar henne så att hon fick sova som normala barn, men det gick inte så hon fick sova precis som hon ville. Jag orkade inte flytta på henne hela tiden. : )


Återkommer snart hejdå än så länge


http://files.reseguiden.se/files/55/rg_878055_m600.jpg

Jag blir deprimerad bara av att titta på bilden. Hoppas att det blir en bra sommar nästa år.



http://www.themcalisters.net/images/taylor/apr04/taylor_sleep_2.jpg

Lite onormalt att sova på det här sättet. Eller det tycker jag i alla fall. :P















Kommentarer
Postat av: Brytbönan

Lyssna på lite julsånger så ska du se att det blir bättre ´haha asg

2010-11-16 @ 00:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0