Världens skönaste sockor.

Jag va ute på en långpromenad med Fatima,B. Jag fick världens skönaste sockor av hennes mormor Clary. Hon hade själv stickat dom för att ge dom till mig. Så gulligt av henne. :)
Jag använder sockorna när jag fryser riktigt mycket. Jag är altid kall i fötterna och händerna. Varför vet jag inte. Även om jag rör på mig, går långa promenader eller städar så gör det ingen skillnad. Men jag tycker absolut att man ska använda sig av ett par varma sockor för att det hjälper nu när vintern har blivit riktigt kall. Det är inte kul att vara frysen i kroppen. Här är sockorna som jag fick av Clary. Visst är dom söta? Eller vad tycker ni? Jag älskar dom i alla fall.  = )



Varma och sköna sockor i rosa modell






Ses snart igen kram

Kommentarer
Postat av: maria

jaaa! dom är jätte söta jag vill också ha ett par!

2010-11-07 @ 23:33:47
URL: http://mariahassoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0