En lång dag.

Vaknade klockan halv 12 idag och kände mig riktigt trött. Klockan var ju mycket men det kändes som att jag
hade vaknat klockan 7 helt konstigt. Kan bero på att jag sov sent. Åt frukost klockan 12. Fixade mig och så för att träffa Fatima och emms på stan. Men emms kunde inte träffa oss eftersom att dom ringde henne från jobbet så hon var tvungen att jobba.
Jag gick runt ett tag med fatima på stan och träffade några killar som sålde filmer i game butiken. Dom va jätte små killar bara 12 år. Och det värsta av allt var att dom betedde sig som 20 åringar. Den yngsta killen började röka sen han var 10 år. Man tycker bara så synd om han. Han hade rökt i 2 år. Det såg ut som att det var ett putte litet barn som rökte i och med att han var kort och så.
Hur som helst så köpte vi filmer från den lilla stackaren sen va jag på min engelska kurs i någon timme och gick hem efter det. Vi brukar vara i skolan i cirka 2,5 timme men jag orkade inte vara kvar. Jag kände mig helt slut i kroppen så det fick räcka med 1 timme. : )
Åkte hem för att äta. Brors dotter va hos oss på besök. Hon är så otroligt söt, så fort hon såg mig komma in genom dörren började hon krypa fram mot mig och skrika jätte högt. Hon fick en riktig Bamse kram av mig. Älskar den ungen så mycket hon är så otroligt söt. Lilla Madde fyller år den 1 november och jag vet inte vad jag ska köpa till henne. Har funderat på att köpa ett par skor till henne, men jag ska köpa något mer men vet inte exakt. Inte kläder. Ni kanske har något förslag på vad jag ska köpa?
Nu ska jag titta på tv hoppas ni får en bra kväll. Här har ni liter bilder på söta Madelene. vad tycker ni? är hon inte underbar? That's my girl looove you <3




 

 

 

 




http://theaas.blogg.se/images/2010/2130769966i_love_you13_85922035.gif









Kommentarer
Postat av: Anonym

Kaka haha vilken crazy dag asså nästan alla var konstiga haha speciellt tanten som kvackade i bibblan haha men vi gjorde en bra affär där buisness women som vi är kakakakak kolja + aborre = det blir finemang det :D haha

Pussa Madde från mig gulle gull!!

Postat av: Fatima. H

aa riktigt crazy dag men kul hahaha. Du menar hönan inne på biblan haha asg. Kolja och aborre makes it funny hehe. Ska hälsa fröken madde hehe = )

2010-10-12 @ 01:44:42
URL: http://lovelyhassoun.blogg.se/
Postat av: T

VILKEN SÖTIS

2010-10-18 @ 23:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0