I'm stil breathing

Tjena gott folk. Vilken vecka, vilken dag vilka timmar. Nu undrar ni vad jag pratar om. Men jag pratar om allt jag gjort i veckan eller det mesta i alla fall. I fredags åkte Jag med Fatima och Emms till sthlm för att åka till choklad festivalen.
Jag älskar choklad mest av allt här i livet. Så jag kunde inte låta bli att åka dit. Jag va tvungen fick panik. Vi hade jätte kul jag och mina vänner, åt choklad tills jag blev proppmätt, det var inte det som va meningen. Men jag kunde inte stå emot alla frestelser. Den ena chokladen va godare än den andra. Speciellt jordgubbchoklad och alla andra smaker. Men det BÄSTA av allt va choklad fontänen man fick doppa mashmalows med choklad. Så gott jag drömde när Jag åt chokladen så gott var det.
Men ni lär inte förstå hur kul det är föränn ni har provat den goda chokladen själva. Men om ni undrar så var det i alla fall på nordiska museeumet i stockholm. Lätt att hitta dit. Tror att dom har den där chokladfestivalen en gång om året eller något sånt. Är inte säker.
I lördags åkte jag till Nyk min Kusin skulle gifta sig. Det va inte direkt världens bästa bröllop. Tråk musik så jag vägrade att dansa. Jag blev faktiskt less på den där jävla tråkiga musiken. Jag menar vem fan dansar till en tråkig låt från 80 eller 90 talet? Jag ville verkligen åka hem för att jag är inte van att va på ett sådant bröllop med så dåliga låtar. Jag och kussen och hennes "kompis" åkte till göteborg. Vi bestämde oss för att åka dit eftersom att vi hade tråkigt. Hahaha helt oplanerat. Men vi hade jäävligt kul, festade hela natten med en massa trevliga människor. Nu ska jag titta på tv. Här kommer några bilder från choklad festivalen kram på er.


Jag och söta Emelie <3


Emelie till vänster Jag i Mitten och Fatima till höger <3


Jag i Bussen på väg till Uppsala



Cupcakes och husmöss. Love it <3
.



Chokladfontän. Det bästa som jag någonsin smakat <3


Kommentarer
Postat av: T

Gud vad gottt mmmm

2010-10-19 @ 22:57:39
Postat av: Anonym

Choklad fontänen var bäääst :) vi fukkade ur på bussen haha minnen <3

Postat av: Anonym

åhh va gott det ser ut...

2010-10-27 @ 22:47:24
Postat av: Anonym

åhh va gott det ser ut...

2010-10-27 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0