Ny start

Hej alla snuttisar. Säger varje dag att jag ska logga in för att blogga men dagen tar slut och man har glömt att blogga tråkigt värre. Imorgon är det måndag, Min favoritdag haha jag skojjar snarare den värsta dan. Ok jag ska inte överdriva. Monday morning och jag ska iväg till förskolan för att jobba med mina bebbos. Den här gången kommer jag passa dom yngre barnen. Det vill säga. Dom som är 1-3 år. Älskar barn så otroligt mycket. Det är väll världens bästa gåva från gud eller?
Jag menar tänk om man skulle gifta sig och inte kunna skaffa barn. Vad tråkigt, då får jag se min mans ansikte hela tiden. Då tänker jag att jag hellre vill gosa med min prinsessa.  Inga prinsar här inte, för dom ska adopteras bort. Vad ska dom vara bra för? Mammas flicka hjälper i alla fall till hemma. Hon diskar, städar och moppar golvet. Hahahaha = )
Efter jobbet ska jag hem och sova 2 timmar för jag är säker på att jag kommer va helt slut i kroppen. Sen efter det ska jag packa presenterna för att världens bästa Madelene fyller 1 år imorgon. Jag har köpt gulliga presenenter till henne för att hon förtjänar det. Jag har varit barnvakt för henne några gånger då hennes mamma har varit i skolan för att plugga upp sina gymnasie ämnen. Hur många stjärnor får Madde? Helt klart 10 stjärnor om inte mer. Imorgon lägger jag upp bilder från hennes födelsedag.
Jag Emms och Alisson va ute för att fira haloween i lördags. Vi hade tjejmiddag först hemma hos Alisson. Träffade hennes kusiner Iqra och Zarmina. Dom va hur trevliga som helst. Sen efter det gick vi ut för att fira haloween. Det va knas människor ute på stan. Träffade pippi långstrump och en massa fladdermöss flygandes hahaha. Nu ska jag sova är så trött. God natt..ZZzzzz


Återkommer snart hej sveejs ; )

Tjejmiddag hemma hos Fatima




Fatima. B åt höger Zarmina har på sig svart. Jag som har på mig vitt. Iqra bredvid mig. Emms med blå :)



Fatima. B och Zarmina hoppar runt med stolen hahaha :)

Kommentarer
Postat av: T

Nemeeen snygg du e

2010-11-01 @ 12:47:08
Postat av: Anonym

Haha hoppandes som små grodor hopp hopp! haha fan va kul vi hade men sjuka männsikor ute hihi,vi såg några bananer med ris haha och kom på ES väskdansen,bäst bäst ! haha We will do it soon again puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0