Snart lön.

Sista jobbar veckan nu. Skönt det ska bli. Dom flesta skolorna i Uppsala har höstlov vilket innebär att förskolan som jag jobbar på stänger under tre dagar eftersom att det är för lite barn. Kommer nog vara min bästa vecka. På onsdag ska jag ner till stan och köpa skor och jacka. Mina skor är supersköna men alla klagar på att jag måste köpa nya, speciellt mamma med hennes kommentar varje gång jag ska ha på mig dom kommer hennes fråga upp. Måste du alltid ha på dig dom där skorna, du ser ju ut som en kille. Den frågan får jag höra varje gång av henne. Men jag ska inte klaga på att det bara är mamma. Barnen på förskolan tycker inte heller om dom. Så jag får väll bara acceptera att dom är fula och köpa mig ett par nya skor.

Jag gick till stan idag hemifrån mig. Det var faktiskt jätteskönt förutom att jag kände mig kall i benen och låren sen ovanför kroppen va alldeles kok varm. Men det var ändå skönt att röra på kroppen, jag kan behöva det. Problemet med mig är att jag antingen rör mig för mycket eller inget alls. Det är inte bra ska bättra min kondition snart, bättre för mig och min egen hälsa.                                                                                 
Mina kompisar klagar på att jag bloggar för lite men jag lovar att jag ska blogga mer, det är bara det att jag inte alltid har tid. Ville inte starta en blogg från början men tänk ändå att det vore kul att skriva så att man kan gå tillbaka i tiden och titta vad man har skrivit. Mitt minne är kaos. Det är knappt att jag kommer ihåg vad jag åt igår hahaha. Men det brukar oftast vara så att jag glömmer väldigt mycket när jag stressar. Nu längtar jag bara tills på torsdag. Jag är på shopping humör. = )
Återkommer snart kram på er

 

 

 

 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0