Tjena alla husmöss

Fråga mig inte om min rubrik men jag kom inte på något bättre. Så vad har jag gjort i veckan? Inget speciellt. Skolan, jobbet och träffat vänner. Jag satt och kollade i min garderob här om dan och insåg att jag faktiskt har snygga klänningar. Prövade några stycken. Fick jag på mig dom? Gick det att dra igen kedjan på klänningen? Nej. Fyy vad less jag blev på mig själv. Men jag ska inte klaga på att jag har kämpat. För jag har dessvärre inte gjort det. Typsikt mig ska alltid lata mig.
Men jag ska börja gå på långpromenader. Det är bra för mig, och bra för blodcirkulationen. Sen ska jag skära ner på allt godis speciellt chockladen. Jag har så svårt att vara utan sötsaker. Att det ska vara så svårt. Varför tänker jag på godis och chocklad jämt? Undrar om det är fel på mig eller så är det så att chockladen dras till mig hahaha *skrattar*. Men jag ska lägga upp fräscha och snygga bilder på mig när jag har gått ner i vikt. Gå inte och tro att jag ser ut som en ko nu. Hahahaha, Jag är bara lite mullig :P

 

 

http://mikelaph.blogg.se/images/2009/ko-skratt_17651019_27667328.gif








Kommentarer
Postat av: Anonym

MU MU !! Haha skoja du e så fin som du är!Men snart ska vi komma igång med träningen latmaskar som vi är måste vi masa oss iväg på tråning och vips så är vi smala / kakaka

Postat av: Anonym

Husmöss är vi :D därför passar vi så bra ihop hahah pip pip /kalkemus och husmormus hahahha

Postat av: Studiobootleg - Alltid ny & skön musik!

Nice blogg!



Ifall du vill ha massa bra musik och de nyaste låtarna, besök då studiobootleg.blogg.se där listar jag de allra bästa låtarna i alla smaker innan radio har börjat spela dem!

2010-10-06 @ 02:29:26
URL: http://studiobootleg.blogg.se/
Postat av: Leo

Gillar din blogg starkt. Snygg är du ochså ; )

2010-10-07 @ 00:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0