blodgivare

Hej mina kära blogg läsare. Idag va jag ledig från jobbet. Så jag tog det lugnt och vilade framför Tvn. Sen kort därefter åkte jag till stan för att träffa min kompis Alisson. Ja vad gjorde vi. Vi gick runt på stan och tittade på kläder. Men det va inte värsta modet på stan men det är väll kul att gå runt ändå.

Jag slog på datan när jag åkte hem för att lyssna på musik och plugga lite.
Jag ska ha tenta snart jag börjar bli riktigt nervös. Sen kollade jag min e-post och då såg jag att jag hade fått ett en kallelse från blodcentralen.

Jag skulle nämligen lämna blod idag. Åkte och lämnade blod på sjukhuset. Sjuksköterskan sa att jag va riktigt modig och att det är bra att ha unga och friska blodgivare. :) Det är inte alla som vågar lämna blod vilka fegisar hahaha. Men det är fett nice att rädda liv. För man gör ju det när man lämnar blod. Skulle det hända en trafikolycka då hoppas man på att det det finns blodgivare som är extra snälla och hjälper dom utsatta. Tänk vad underbart vaa? Va modiga precis som mig ;)

http://trolldesign.blogg.se/images/2010/blodgivare_44914455_69459940.jpg



Kommentarer
Postat av: tottto

Duktig du e :)

2010-09-14 @ 00:28:30
Postat av: t

Du har fått svar på din kommentar i min blogg haha

2010-09-14 @ 12:27:28
Postat av: Alisson

Fegisar va ?ja de e jag de hahhaha men du e duktig du :)

2010-09-14 @ 17:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0