Efterlängtad Lax = )

Det har varit en stressig dag idag. Vaknade klockan 11. Städade hemma sen åkte jag med mamma till Ica Maxi och handlade fisk. Det vart en hel del fisk för den dagen. Perfekt att äta på en söndag. Den va så god. Jag åt så mycket eftersom att jag inte hade ätit Lax på länge sen passade jag på att äta Kolja ochså en favorit fisk haha. Men jag blev mätt och belåten.
Jag fick en påminnelse från akademiska sjukhuset att det är dags att lämna blod. Jag lämnar blod var fjärde månad så nu har det tydligen gått 4 månader.Så jag ska åka dit imorgon måndag sen hade jag tänkt ta en runda på stan för att kolla vad som finns. Men det blir ingen shopping får vänta med det tills lönen kommer nästa månad. Nu ska jag sova är jätte trött. God natt små pluttisar


http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.25126/Image/lax(2).jpg <------ LAX


http://www.svenskfisk.se/media/7730/pop_kolja_s.jpg <------ KOLJA


Kommentarer
Postat av: totto

gottt

2010-09-14 @ 00:29:11
Postat av: Alisson

Din lilla kolja

2010-09-14 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0