Frågor och Svar

1. Vad har du för ögonfärg?
Svar: Honungsfärgade ögon eller ljusbruna

2. Vad har du för hårfärg?
Svar: mellan brun hårfärg.

3. Vilken är din fovoritglass?
Svar: 88an och magnum mandel.

5. Känner du någon med samma födelsedag
som dig? Svar: Fotbollspelaren i Barcelona
Lionel messi, födda samma år och dag.

4. Tycker du om Kaffe?
Svar: kan dricka men i så fall väldigt sällan.

5. Kan du några andra språk än Svenska?
Svar: Yes jag pratar flytande arabiska, tyska,
engelska och en del norska.

6. Vad spenderar du helst pengar på?
Svar: Resor och shopping.

7. Har du någon piercing?
Svar: Ja naveln och några i öronen.

8. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Svar: Facebook, Aftonbladet och Youtube.

9. Vilket är ditt drömjobb?
Svar: Mitt drömjobb är att jag en dag ska bli
polis. Jag vet att det är ett tufft och krävande
yrke. Men jag känner att jag kan klara av det
mesta inom polis yrket.

10. Sverige när det är som bäst?
Svar: När det är varmt väder och man kan bada
ute.

11. Har du varit gift eller förlovad?
Svar: Har varit förlovad en gång men det höll
tyväär inte.

12. Vilken är din sämta egenskap?
Svar: Att jag är glömsk.

13. Vem är din förebild?
Svar: Min mamma. Hon har klarat av en hel del
här i livet som jag också skulle vilja.

14. Är du social?
Svar: Ja det är jag, men om man inte är social
mot mig så brukar jag vara tyst.

15. Vilken är din favoritgodis?
Svar: Marabou Chocklad är helt beroad. :(

16. Är du blyg som person?
Svar: Ja det kan man säga. Men det beror på
i vilket bekantskap jag är med.

17. Vill du ha barn i framtiden?
Svar: Ja helst två flickor och en pojke.

18. Är du morgonpigg eller kvällpigg?
Svar: Det beror på om jag har sovit tidigt eller
sent. Men för det mesta kvällspigg.

19. Nämn något som gör dig arg eller besviken?
Svar: Orättvisa, det är det värsta som finns.
Det är inte allt som är rättvist i den här världen
Men det är inte alltid man kan göra något åt det.
Ibland måste man vänja sig vid det helt enkelt. :(

20. Vad tror människor om dig?
Svar: alla tror lite olika om mig men dom flesta
ser mig som en Kaxig tjej som är för ärlig, och att jag
är en stark tjej vilket jag är. Men kaxig är jag inte eller
jag är det när det jag försöker försvara mig själv. Jag
Är en ärlig person spelar ingen roll vem jag diskuterar med.
rätt ska va rätt.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0