Jag är så trött

Jag skulle jobba idag men jag ringde tidigt till förskolan och sa att jag inte kommer eftersom att jag kände mig jätte trött i kroppen. Jag har varit förkyld i en vecka och inte är jag på bättrings vägen. = ( Hade tänkt att vila idag men det blev inte riktigt så.
Vaknade av att huset va helt stökigt. Jag klarade inte av att se huset stökigt så jag började diska och tvätta som en riktig hemma fru hahaha. Men när jag va klar så kändes det riktigt skönt. Jag låg och sov som en stock.
Vaknade vid 4 tiden efter att jag hade städat i hela 5 timmar. Jag är en aning piggare. Känns bra det. Nu ska jag sova. Ska vakna klockan 7 för att jobba fyy säger jag bara. Men jag slutar tidigt så det ska nog gå bra. Älskar mina barn på förskolan. Ni är så söta.





Kommentarer
Postat av: Fatima B

Vilka söta barn som älskar kalke

2010-09-08 @ 01:10:09
Postat av: Fatima B

koo kooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0