Skönt med helg

Jag har längtat till helgen som in i hel**tte. Varje gång jag ska vakna till jobbet känner jag mig så trött och orklös. Jag kände mig inte alls pigg i veckan då jag skulle jobba. Börjar jobbar på förskolan 07:30. Vilket innebär att jag måste vakna 06:30 slutar 15:30 kommer hem sover 2 timmar och så är man uppe och inte kan sova sin natt sömn. Sen blir det som en cirkel att det går runt hela tiden. Men jag ska försöka sova tidigt från och med nästa vecka så att jag får mer sömn. Jag älskar ju att sova men gillar däremot inte att sova för tidigt.

Så vad har jag gjort under min helg? Vaknade vid 11 tiden. Åkte iväg med mor för att plocka upp faster från centralstationen. Hon kom till oss på besök. Det var kul att träffa henne. Det hade ju gått ca 2 år sen jag inte träffade henne. Vi tog det lugnt och åt middag sen åkte vi bil till gränby centrum för att köpa lördagsgodis. köpte ganska mycket och som vanligt så var det mesta chocklad. as you know jag är ju helt galen i chocklad. Nu ska jag titta på film med syrran. Trevligt helg allesamans. = ) 

http://kitchenbloom.blogg.se/images/2008/trevlig_helg_igen_1207340778_5174080.jpg






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0