Sorry

Hej mina fina blogg läsare. Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. Men jag har haft fullt upp på sistonde.
Jag har jobbat ganska mycket så det får väll bli min orsak. Men hur som helst, jag är tillbaka. Det är väll det som är viktigast. Jag hade tänk blogga lite om vad jag har gjort på sistonde. I fredags träffade jag mina vänner på stan för en update. Vi skulle ses vid Åhlens som vanligt.
Det va en hel del som skulle diskuteras så vi träffades på stan och snackade lite. Sen kort därefter frågade mina kompisar om vi kunde gå och prata med sverigedemokraterna. Jag ville inte dit från början eftersom att jag helt enkelt visste vad dom hade att säga. 327 193 personer kan inte ha fel om deras uppfattning. Vilket dom påstår.
Gissa om jag hade rätt eller inte? Självklart rätt.
Det jag förväntade mig va inget chockerande. Jag frågade mannen som stog vid huset som tillhörde sverigedemokraterna. Min fråga. Tycker du att det är ok att visa en sådan reklamfilm för att få svenska folket att rösta? Egentligen så är inte filmen acceptabel men vi ville bara visa hur vi hade tänkt stoppa invandrar bromsningen. Jag blev riktigt arg när jag fick det svaret.
Jag menar det är inte alla "muslimer" som lever på socialbidrag, jobbar svart, våldtar och mobbar i skolan. Det kan ju vara vilken människa som helst. Det känns oerhört kränkande för mig att dom ska behöva ta upp det. Det finns faktiskt bra invandrar muslimer som gör bra ifrån sig. Och då menar jag verkligen det. Min pappa är ett bra exempel han har jobbat enda sen han kom till Sverige.
Han har inte en enda stämpel från polisen. Han betalar lika mycket skatt som en läkare gör i och med att han är bilförsöljare. Men nu för tiden så är det så att det goda vi gör ute i samhället syns inte. Vi muslimer har blivit stämplade som terrorister sen 11 september attacken. Jag skickar en länk här nedan på Sverigedemokraternas reklamfilm. Vad tycker ni? Bra/dåligt? Motivera gärna!

http://www.youtube.com/watch?v=XkRRdth8AHc
















Kommentarer
Postat av: Fatima B

Dom är riktigt kränkade.Kan inte stå för något o reklam filmen e helt sjuk hahha ja blir bara ireterad vill bomba dom jävlarna(like usama bin laden) asg

2010-09-08 @ 00:36:59
Postat av: Tanya S.

Svergiedemokraterna är pantade i huvudet, deras åsikter är kränkande och absolut inte acceptabel. Ett raisist parti helt enkelt. Tycker det är patetiskt att dom har många stödjare bakom sig. Vi får hoppas att dom inte kommer längre än så.

2010-09-08 @ 17:18:39
Postat av: Anonym

Ja Tanya det du säger stämmer till 100%. Dom kommer inte komma långt med det dom håller på med. För många är emot dom.

2010-09-08 @ 23:36:53
URL: http://lovelyhassoun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0