Stressig vecka

Hej alla blogg läsare. Vilken vecka jag har haft. Har stressat så mycket, jobbade tidigt på morgonen denna vecka vilket jag inte är van vid. Lite för tidigt. Öppnade förskolan klockan 7 på morgonen, både i måndags, onsdags och även på fredagen. Men jag ska inte klaga. Det har i alla fall gått bra för mig och barnen har varit super duktiga. Så det har varit en lugn vecka.
Jag har varit förkyld i mer än 3 veckor och nu börjar jag hosta riktigt mycket, känner mig inte alls bra. Skulle sluta klockan 4 men jag kunde inte vara kvar på förskolan eftersom att jag kände mig riktigt dålig. Jag sa till min kollegor på jobbet att jag måste åka hem. Men dom förstog mig så det var inga problem med det. Jag åkte hem direkt och vilade eftersom att jag kände mig så dålig. Jag är fortfarande sjuk. Men jag hoppas att jag snart blir bättre. Jag ska till läkaren på Måndag så vi får se vad dom säger. Nu ska jag titta på tv och koppla av. Ha en bra fredagskväll kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0