Konstig mat

Tjena mina blogg läsare. Jag har inte bloggat på ett tag nu. Hade tagit ledigt från bloggen orkade helt enkelt inte blogga. Men nu är jag tillbaka. Men nu är frågan har ni saknat mig eller inte? Hahahaha sanningen måste ju fram.
Jag vet att ni gillar att läsa min blogg. :P
Här om dan var det en kompis som fyllde år. Vi skulle gå ut och äta på en etiopisk restaurang. Det va planerat att jag inte skulle med och äta från början. Det kändes som att maten inte skulle vara god. Jag hade alldrig varit på den restaurangen tidigare, men en sak är bra med mig och det är att när jag går efter magkänslan så brukar det alltid stämma. Och det stämde som in i helve**e den här gången.
Vi gick in för att beställa maten. Det var inte så mycket man kunde välja på men jag beställde kyckling och så skulle det vara någon sås till och bröd som man skulle äta med. Vi fick maten och det smakade inte direkt så bra, brödet smakade som pannkaka så jag fattade ingenting.
Men jag åt för att inte göra min vän sur. Sen kom jag dit för hennes skull i och med att hon fyllde år. Jag åt en del och blev mätt på ett äckligt sätt. Man brukar bli mätt och säga fan vad gott det här va. Men det kunde man inte säga den här gången. Jag skulle hellre vilja beställa en kebab tallrik än den där maten. Nu ska jag iväg och städa


Vi ses snart kram.




Erkänn att det här inte ser speciellt gott ut? Jag får ont i magen bara av att titta på bilden :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0