Rest in peace to all the victims in Norway

Som ni ser så hände något jätte tragiskt i Norge här om dan. En norsk man sköt 100 människor till döds. Jag sörjer dom anhöriga så oerhört mycket. Jag fattar inte att man kan vara så kall hjärtad och göra något så dumt. Det kom nog som en chock för alla människor runt om i världen. Och det sägs att norska människor är väldigt sociala av sig och därmed vänliga. Men vad gör man åt det? Bara att bita ihop tänka noga på vad som händer runt om i världen.
Jag säger bara en sak. Det är Israeler som ligger bakom varje bomb attentat som sker runt om i världen. Hur mycket man än förklarar för mig så kommer jag att tänka på mitt sätt, spelar ingen hur mycket man vrider och vänder på steken. Tänk er själva att endast 1 människa har skjutit så många människor. Är detta möjligt?
Och är det verkligen möjligt att han har gjort det helt själv? Inte nog med det. Han la ut ca 300 tusen kr på spräng medlen som han hade planerat att använda många månader tillbaka. Men jag är så jävla glad att mannen som mördade dessa människor visade sig vara en norsk kristen extremism och ingen muslim terrorist som dom hela tiden skyller på. Nu kan sverigedemokraterna roa sig och prata om något vettigt istället för att snacka skit om muslimer hela tiden.Men det kommer en tid då det visar sig vem som verkligen är ond och vem som är god. Allt handlar om karma. Gör bra ifrån dig så kommer du alltid ha det bra.
Gör dåligt av dig så kan du förvänta dig ett helvette som liv. Det har jag i alla fall lärt mig. Jag har tröttnat på allt elände. När ska allt ta slut? Kan inte människor leva sams utan krig? Och vad kommer hända nu efter det som har hänt i Oslo??? Det visar sig vad som väntar oss.
R.I.P TO ALL THE VICTIMS IN NORWAY <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0