Jag är tillbaka = )

Nu är jag tillbaka för att blogga igen. Jag har inte bloggat på sistonde eftersom att jag har haft fullt upp. Tiden bara går och man hinner knappt hinna med allt som behöver göras. Det är allt från att träffa vänner, jobba, träna och städa. Allt tar ju så lång tid, speciellt när det kommer till min del. När jag städar ska det vara riktigt rent annars blir jag rasande arg. Blir arg på syrran som slänger sina saker här och där. Jag får damp med andra ord. Men vad ska man göra? Jag får stå ut med henne ett tag till.
Idag solade jag Fatima, Adrianna och Emelie i sommaro det va riktigt nice, Solen va sjukt varm och det kändes bra att få lite sol på sig. Jag blev inte direkt brun men lite färg fick jag i alla fall. Jag måste sola minst 20 gånger för att man ska märka att jag har blivit brun. När jag är utomlands blir jag brun på en gång. Det kan bero på att solen är varmare utomlands.
På måndag åker familjen till Libanon. Mamma och syrran ska vara där 1 månad och 7 dagar, Pappa kommer vara borta i ca 10 dagar. Snacka om att jag kommer sakna dom. Huset kommer vara helt tomt utan dom. Men jag hoppas att tiden går fort. Jag skulle vilja åka med dom men jag känner inte att jag vill åka till Libanon i år. Jag saknar mina kusiner och så men samtidigt känner jag att jag vill åka på en riktig semester och Libanon är inte direkt det bästa landet när det gäller semester.
Jag kommer få besök av Fatima och hennes mormor Clary som kommer sova över hemma hos mig när mina föräldrar är borta. Vi kommer ha det riktigt kul kan jag säga redan nu. Hennes mormor är nog världens roligaste människa jag någonsin träffat. Henne diggar jag jääävligt mycket. :P

Världens roligaste Clary = )





Vill resa utomlands Nu. En vacker dag kanske man åker till Palestina vem vet? = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0