TV4 är en Rasist kanal

Jag ska strax sätta på kaffet för att åka till skolan. Jag sov sjukt bra efter att ha jobbat ett kvällspass. Somnade direkt när jag kom hem. Eller jag va inne på facebook en stund snackade med vänner, fixade lite pappersarbete sen sov jag.
Asså fan vad jag har tröttnat på tv4. Dom ska altid komma med skit "nyheter" som dom nu kallar det. Om ni märker så kommer dom bara med negatíva nyheter om invandrare. Ja vi har fattat att många invandrare begår brott och inte gör det dom borde göra. Men är det möjligt att alla invandrare är kriminella och begår brott??? Nej det tror jag knappast. Det finns faktiskt många invandrare som jobbar skiten av sig, betalar skatt, och inte begår straff. Men ändå publicerar tv4 bara dåliga nyheter.
Min kompis mormor har jobbat med utsatta kvinnor. Eftersom att hon är socionom. "S" har gått i pension nu. Men då "S" jobbade berättade hon att det är mer svenska kvinnor som har blivit utsatta av sina SVENSKA MÄN. Ca 70% är svenskar och resten invandrare. Nu bloggar jag inte för att reta upp någon, anledningen till att jag bloggar är att jag har tröttnat på all skit snack som media publicerar om invandrare. Och speciellt den där rasist kanalen TV4. Nu ska jag ta på mig och åka iväg till skolan. Sen jobba 16-22. Vad ska ni hitta på idag? ;)


Rasist kanal säger jag bara. Istället för att prata skit om invandrare så
tycker jag att ni borde prata om något vettigare istället.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Så sant! Alltid ska dom klankas ner på och vad menas med invandrare, människor som är födda här med utländsk bakgrund, personer som är halv eller flyktingar, tycker att tv4 drar alla över en kam :/

2011-06-21 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0