Jag behöver sol

Hej mina kära blogg läsare. Det var ett tag sen jag bloggade men nu känner jag att det är dags att sätta fart lite. Ibland orkar man inte hålla på och skriva men det är kul att skriva lite så varför inte börja blogga igen. Ibland vill man dela med sig vissa saker. Men dock inte allt.
Det känns som att det har varit vinter i ett helt år och kylan håller sig på sin plats. Jag va på semester med kusinen i Egypten någon gång i November. Men det var inte vad jag hade förväntat mig. Det var ju varmt och så men det var inte den värmen som man fick njuta av.
Jag fick ingen solbränna och på kvällarna när man skulle ut och röka vattenpipa var man tvungen att ha på sig jacka pga att det var kalla vindar. Jag vill ha riktig värme så att det verkligen känns. Jag vill känna den där energin i kroppen som man får ut av solen. Man kan inte göra mycket än att vänta och hoppas på en dunder sommar. Vi ses snart ciaoo ;)


Jag älskar sommar promenader



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0